Rosigt



Rosor är inte bara fint i vasen på bordet utan även på olika förpackningar. De är inte heller så dumma i olika hudvårdsprodukter, till exempel min favoritrengöring från Pai innehåller just det. Doftar gott gör det också! Nu så har jag hittat passande produkter till detta rosiga tema och detta fann jag:

1. The Body Shop har satsat på rosor nu till våren och de har lyckats väldigt bra! Själv skulle jag hemskt gärna vilja ha läppstiftet, just den färgen också. Jag föll för det efter att ha sett denna bild (visst måste hon ha universums snyggaste läppar?). Stiftet kostar just nu 95 kronor fram tills den 8e mars och jag tror nog bestämt att jag ska slå till på ett! På bilden ser ni även Radiance Stick (245 kronor) och ett rouge (295 kronor)

2. Det brittiska märket REN må vara av det dyrare slaget men jag skulle hemskt gärna vilja testa något ur deras fina sortiment. Till exempel deras lyxiga bodylotion Damask Rose Ramnose Biosaccharide Body Cream, skulle inte var helt fel att ha!

3. Rose & Co's Rose Petal Bath & Shower Creme skulle inte heller vara fel att ha. Tänk om badrummet skulle dofta gott av rosor, härligt minst sagt! Finns att köpa hos Eleven och går loss på 169 kronor.

4. Fint rouge från Bourjois i den passande färgen "Rose Frisson". Vintage pot blusher kostar ca 85 kronor och går att köpa hos Asos.

5. Lite nytt från H&M! Söt spegel att ha i väskan och ett set med en duschgel, lotion och peeling. Kostar 29.50 respektive 49.50 kronor.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Du gör verkligen fantastiskt fina kollage!

2009-02-25 @ 22:01:13
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com/
Postat av: Kajsa

Jag har trean i läppstiftet från Body shop, och jag är supernöjd. Den är lite läppglansaktig, inte så täckande men man kan få den täckande också. Helt klart ett bra köp!

2009-02-25 @ 22:35:21
Postat av: Therése (med läpparna)

Vad söt du är, tack! Läppstiftet är verkligen supersnyggt. Tror inte du kommer ångra dig :) Känns väldigt lätt och härligt på läpparna, sen luktar det ju gott också. Jag är sugen på att köpa ett till i den ljusa färgen, Soft Pink. Fast jag borde ha köpstopp ett tag ...

2009-02-25 @ 23:58:14
URL: http://www.heartcore.se
Postat av: Anonym

Hej!

Älskar din blogg, ju mer du uppdaterar desto bättre ;D Jag undrar också om du kan tipsa om några andra bra skönhetsbloggar?

Kram

2009-02-26 @ 22:30:13
Postat av: Anonym

Hej!

Älskar din blogg, ju mer du uppdaterar desto bättre ;D Jag undrar också om du kan tipsa om några andra bra skönhetsbloggar?

Kram

2009-02-26 @ 22:30:29
Postat av: Anonym

Hej!

Älskar din blogg, ju mer du uppdaterar desto bättre ;D Jag undrar också om du kan tipsa om några andra bra skönhetsbloggar?

Kram

2009-02-26 @ 22:31:42

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0