Liten lista!



Blev utmanad av Beauty Couture och självklart hakar jag på!

- Duschcreme: Dove Go Fresh Burst. Doftar helt gudomligt av nektarin!
- Shampoo: Schwarzkopf Gliss Hair repair-serien
- Balsam: Schwarzkopf Gliss Hair repair-serien
- Hårinpackning: L'Oréal Absolute Repair
- Torrschampo: Tyvärr så är det inget jag använder!
- Hårprodukt: Schwarzkopf Got 2 B Smoothing lotion, Joico Silk Result spray
- Hårspray: Garnier Fructis Fixing spray
- Lock-/plattång: Använder en från OBH Nordica, dock inge vidare.
- Bodypeeling: -
- Bodylotion: Dove Silk Glow
- Solskydd: Apolivas för ansiktet
- Parfym: Escada Sunset heat
- Deodorant: Dove Hair Minimising
- Ansiktsrengöring: Apotekets oparfymerade variant
- Ansiktsvatten: Apoteket på den också!
- Ansiktscreme: XM Focus
- Nattkräm: XM Focus
- Ögoncreme: Estée Lauder Night repair
- Ansiktspeeling: Apoliva Scrubrondeller
- Ansiktsmask: Neutrogena 2 in 1
- Primer: MAC Prep + Prime
- Concealer: Wet n' wild Cover all & Biotherm Forget it
- Foundation: MAC Mineralize Skinfinish Natural
- Rouge: GloMinerals Sunset
- Bronzingpowder: Lumene Artic Sun Mineral bronzer
- Mascara: Estée Lauder MagnaScopic
- Ögonskugga: Make Up Store "Vanilla" & Everyday Minerals "Rare Silk"
- Ögonbrynspenna: H&M
- Ögondroppar: Viscotears
- Läpprodukt: Max Factor Lip Volumizer
- Läppstift: The Body Shop Roseflower lipstick nr 3 (tips, är på rea på TBS just nu!)
- Läppglans: Max Factor Silk Gloss "Crystal Dew" & IsaDora Express Star gloss "Reflecting Petals"

Kommentarer
Postat av: Beauty

Var roligt att du antog utmaningen. Neutrogena 2 in 1 fungerar inte alls på mig. Gillar du den?

2009-06-26 @ 23:31:38
URL: http://beautycouture.blogg.se/
Postat av: Millan

ouch :P allt kändes bara som en massa bokstäver när man kollade snabbt :D

2009-06-27 @ 15:16:52
URL: http://herrwicked.blogg.se/
Postat av: ­-Milly-

Fin blogg du har!

allt bra med dig idag?



Jag la till dig på bloglovin'

gör gärna detsamma om du tycker om min blogg :)



Kram!

2009-06-27 @ 20:00:51
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: ems,

hej! undrar om dove hair minimising verkligen fungerar? =)

2009-06-27 @ 22:07:55
Postat av: Linda

kul med en skönhetsblogg =) alltid kul att läsa om produkter, hihi

2009-06-29 @ 12:50:36
URL: http://lindaq.se
Postat av: Johanna

Beauty: Det gör den inte? På mig funkar den prima ballerina! Drar ihop porerna och jämnar ut, på mig då :)



Millan: Haha, kan tänka mig det ;)



Milly: Tack!



Ems: Här testas det för fullt! Ska ge den ett tag till för att se om jag märker någon skillnad. Men som deo är den toppen :)



Linda: Visst är det! Är själv nörd gällande skönhetsbloggar :)

2009-06-29 @ 19:26:17
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0