Lite nytt som sagt!



Blev lite smått & gott från GBG! De flesta affärer har stor sommarrea nu så det var riktigt kul att fynda. Fanns en hel del annat som jag ville ha, men någon måtta måste det väl ändå få va. Detta fick jag med mig iallfall:

- Jag må älska mina skrubbrondeller, men när  The Body Shop hade sin Tea Tree Oil Facial exfoliator på rea så kunde jag inte låta bli. Betalade 65 kronor istället för 129, bra kap där! 100 ml är tuben på.

- Tre nya läppisar blev det också! En som blir mitt andra exemplar, nämligen Max Factors Lip Volumizer. Blir kanske inte så värst mycket plut men jag älskar det ändå. Det är något med glansen, den blir så väldans snygg! Kan väl också passa på att säga att stiftet är ofärgat. Betalade i vilket fall som helst 60 kronor istället för något okänt belopp. Tyckte själv att det var lite mycket jämfört med att jag köpte samma för 25 kronor förra året. Men så kan det vara! De andra två som följde med var från IsaDora och har namnen Express Star gloss i färgerna Reflecting Gold och Reflecting Petals. Guldskimmret är så fantastiskt vackert ska ni veta! Betalade 29 kronor styck, tyvärr ingen uppgift på vad de kostar egentligen.



- Här så ser ni mitt nya duorouge från IsaDora. Jag har ju nyligen köpt ett solpuder men ville också komplettera min sommarmakeup-samling med ett bronzigt rouge, så då var ju detta som hittat! Kombinationen heter Dark nougat och har ett matt rouge och ett skimmrigt. 49 kronor gick kalaset loss på. Just IsaDoras rouge gillar jag, de är lätta att få upp på borsten och så är de bra pigmenterade!

Kommentarer
Postat av: Makeuponista

Fina fynd, gillar rouget! =)

2009-06-26 @ 19:16:39
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Johanna

Makeuponista: Fynd blir man lite extra glad åt :)

2009-06-29 @ 22:10:07
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: kerstin

Jag tror minsann att jag har ett sådant rouge liggandes någonstans. Det som du visar ser fint ut, så jag ska genast leta upp mitt!

2009-06-29 @ 22:30:13
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0