Sommarprodukter från Apoliva



I måndags (eller var det i fredags? Jaja) så kom det ett tjockt brunt kuvert med spännande innehåll. Det som gömde sig där i var lite sommarprodukter från Apoliva! Man tackar! Slarvig som jag är så har jag redan hunnit med att tappa bort presspappret men är ni nyfikna på information om produkterna så kan ni slänga ett öga på Makeupoholic's inlägg. Men några personliga tankar om sakerna ska ni ändå få.

Solcremen som är anpassad för ansiktet har jag flitigt använt under den gångna helgen. Jag har ingen större erfarenhet av solprodukter till ansiktet, har bara testat en från Vichy, men jag upplever ändå att den sjunker in snabbt  och det blir  ingen kladdig hinna som det kan bli med vissa. Känns också svalkande och lätt, som det står på tuben. Är inte heller parfymerad vilket jag ger en tumme upp för! Pris: 79 kronor för 50 ml.

Scrubrondellerna behöver jag inte uttala mig om, ni kan läsa mitt inlägg HÄR som jag skrev för ett tag sedan. Om ni inte har tid så kan jag säga att scrubrondellerna är en favorit i badrumsskåpet! Pris: 24,50 för 30 st.

Ansiktsservetter använder jag väldigt sällan. Men detta beror på att de flesta är starkt parfymerade, vilket jag absolut inte vill ha. Så en stor eloge till Apoliva som gjort oparfymerade sådana! Ska bli kul att prova! Pris: 32 kronor för 25 st.

Kommentarer
Postat av: Millan

Men lite längre måste du ju använda för att du ska veta att dom är bra ;)

2009-06-05 @ 13:20:19
URL: http://herrwicked.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0