Lite tankar

Vilka roliga förslag ni har! Jag gillar alla! Det fanns intresse för att fler skulle haka på och det är ju jätteroligt! Så jag har tänkt så här:

Måndag till fredag så blir det kändistolkningar här, och de som vill vara med får mer än gärna vara det. Tyckte att det lät som en bra idé! Marie föreslog bland annat Marilyn Manson vilket jag tycker låter lite roligt faktiskt. Tänk att tolka den mannen. Sedan Dita Von Teese som också är bra. Sedan var det tre kvar. Lite uddare "looker" skulle vara roligt och det bli lite mer en utmaning av det hela.


Så jag har en fundering på om man skulle göra en tolkning av någon av dessa bilder? Vore kanske lite småroligt?


Nu står det totalt stilla med fler förslag men jag återkommer. Ska på en liten tillställning ikväll så då ska jag fråga mina kompisar om dem har några bra förslag. Har ni förslag på några fler kändisar så får ni gärna skriva!
 
Ni kan också fortsätta ge förslag på olika sminkningar i inlägget här under som ni vill se under nästa vecka. Men alltså måndag - fredag blir det fokusering på kändisar. Lördag och söndag så kommer övriga önskningar upp, eventuellt kommer några under veckan därefter, för det blir nog lite svårt att hinna med alla.

På söndag så skriver jag ett veckoschema med vilka kändisar som man ska tolka vilka dagar. Även inspirationsbilder för att underlätta!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja vad kul! Alice in Wonderland-inspirerat låter ju också tokroligt. Ska bli spännande att se vilka andra kändisar du plockar med. :)

2009-07-10 @ 14:08:23
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tina: Du ser på söndag! :D

2009-07-10 @ 14:10:24
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0