Johanna är nyfiken på: Niveas nya foundation!



Nu har jag varit i farten igen och surfat runt på lite olika sidor. Denna gång hamnade jag på Niveas hemsida och fick syn på denna; en ny gel-foundation med namnet Teint Delight! Lite kort information om produkten:

" Natural finish gel-foundation evens out the teint – for a visibly revued complexion. With oxy minerals and pure water. Skin compatibility dermatologically approved "

Foundationen kommer att finnas till försäljning i augusti och priset kommer att landa på ca 140 kronor för 30 ml (enligt DNs sminkblogg). Jag måste medge att jag är lite nyfiken! Visst, det finns många foundations som lovar ett naturligt & lätt resultat men just att det är en gelbaserad foundation gör att den låter lite intressant. Jag ska helt klart spana in den när den landar i butik!

Kommentarer
Postat av: Bell

Funderade också på den men har prövat alltför många foundations och inte blivit nöjd. Tror jag ska pröva Estee Lauders Double Wear istället.

2009-07-27 @ 12:29:14
Postat av: Sanna svarar:

Intressant. Man är ju alltid på jakt efter den ultimata.

2009-07-28 @ 09:20:13
URL: http://makeupmylack.blogg.se/
Postat av: V A N E S S A

Kan du skriva lite kort om Loreal's true match mineral puder? :D

2009-07-29 @ 17:27:27
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0