Ett stycke namnsdagspresent!



I tisdags så var det Johanna vilket betyder att jag hade namnsdag! I present fick jag ett nytt manikyrset som jag spanat in ett tag. Detta kommer från Kapp Ahl och går loss på 129 kronor och märket är The Color Workshop.

Självklart har det redan gjorts manikyr med alla verktyg och med lacken. Jag måste säga att det är bra grejer! Filen är vass (vilket alla filar inte är), verktygen finns det inget att klaga på och så är lacken bra. Jag lackade om mina naglar i måndags (alltså snart en vecka sedan, och ja, jag fick presenten lite i förskott) och det är knappt något slitage. Allt kommer i en snygg plåtväska också! Japp, jag är mer än nöjd med presenten.


Så här ser lacken ut på! Lite ojämnt med det vita, men det beror på att jag målade utan mallar.


Kommentarer
Postat av: rebecca

Jag har samma manikyrset och har haftdet ett tag, men jag gillar inte nagellacken för dom torkar aldrig. :/

2009-07-26 @ 19:42:33
URL: http://rebbeccaas.blogg.se/
Postat av: Tina

Oj vad fina grejer, vad avis jag blir. Hade själv namnsdag i fredags men inte fick jag några fina presenter. ;(

2009-07-26 @ 22:02:37
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: sminkjante

Det är så snyggt med franskmanikyr. Bra gjord också:)

2009-07-27 @ 08:51:40
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Vilka fina naglar!



Vet du var man kan köpa Helena Rubinstein nr 07 wanted gloss? Antingen affär eller en svensk webbutik.

2009-07-28 @ 22:45:58
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Elina

Har säkert suttit i mer än en timme å kikat runt på din blogg! väldigt bra och mkt bra tips :D Jag saknar dock bilder på dig, du är otroligt vacker och borde ha fler bilder på dig själv! För det är kul att se :P fast såklart om du har bestämt dig för att inte ha så mkt bilder på dig själv så accepterar jag det såklart, säger bara att det hade varit kul med mer bilder :P Har du gått någon makeupkurs eller liknande eller sminkar du bara på egen hand för kul skull? :P

2009-08-03 @ 00:45:14

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0