Vårlackat!



Jag tror att jag hamnat i någon slags av blogg-koma. Sätter mig framför datorn, försöker att skriva. Men nej, det står helt still. Jag brukar alltid komma på något att skriva om men för tillfället har jag slut med idéer och har inte heller någon motivation eller någon inspiration. Men jag finner nog den igen ska ni se!

Men lite våriga lack ska jag nog allt kunna visa er! Färgerna ovan gillar jag, har allt mer börjat gilla neutrala och skira färger så lacken från Dior och det vänstra från Chanel är något i min smak. Fast jag ska nog titta efter liknande färger i en billigare variant för jag har nog inte råd att unna mig så dyra lack. Likaså är det med Givenchy och MAC, ska nog försöka hitta billigare alternativ, vilket inte borde vara några problem. Fast visst är Hello Kitty lacken för söta? Skulle ju bara vara fint att ha ett sådant ståendes på sminkbordet som prydnad!

Från vänster till höger: Givenchy "Maharani Tangerine" & "Maharani Pink", Dior "Nude chic" & "Porcelain"; Andra raden: Chanel "Django" & "Vendetta", MAC "Something About" & "Vestral White".

Källor: Temptalia.com


Kommentarer
Postat av: Therése

Oooh, jag gillar det lilablå från chanel! Riktigt tjusigt!

Kan förresten inte släppa hur lik du är Scarlett Johanson på din bild här till höger. Helt sjukt!

2009-01-28 @ 13:48:57
URL: http://naildesign.blogg.se/
Postat av: Tina

Håller med! Inspirationen är verkligen inte på topp just nu. Jag skyller på vintern! ;0)

2009-01-28 @ 17:31:35
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Sminka dig! Vill se dina vackra ögon! ;D

2009-01-28 @ 18:19:56
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: sofia

Åh, jag vill verkligen ha det rosa hello kitty lacket i mitt badrumsskåp! :)

2009-01-28 @ 20:01:54
Postat av: Johanna

Therése: Visst är det fint! Skulle inte sitta helt fel att ha. Nämen tack, hon är ju en riktigt vacker kvinna så jag känner mig ärad :)



Tina: Jo, det måste ju vara så! ;)



Sminkan: Jag är dålig på det där (inte att sminka utan att just komma tillskott) men jag ska nog försöka få ihop några ögon :) Tack söta du!



Sofia: Jag med, så himla fint och gulligt!

2009-01-29 @ 15:01:35
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0