Color match: Blue



Nu var det ett tag sedan det var lite färgmatching, så nu kommer det en blå variant!

1. Blått på naglarna har jag ofta och är en färg jag trivs väldigt bra i. Mina favoriter är DV8 och Blue Sparrow, båda från China Glaze.

2. Per-fékt Beauty Skin Perfection Gel har jag läst mycket gott om och skulle jag ha en bunt med pengar över skulle jag nog slå till. Undrar ni vad denna gel är för något? Gå in och läs hos Eleven!

3. True looks nattkräm har jag spanat på länge men då priset är lite väl saftigt så har inget köp gjorts och kommer nog inte att göras heller. Men drömma kan man ju alltid. För 495 kronor kan den bli din och finns att köpa hos Eleven!

4. Vill man ha blåa fransar så har Urban Decay en i sitt sortiment. Big Fatty Mascara i färgen Electric blue blir din för 149 kronor hos Blush!

5. I Estée Lauders julkollektion så ingick en juvelformad duoskugga med namnet Sapphire. En annan fin blå skugga är en från MAC med namnet Deep Truth. Den sistnämnda skulle mer än gärna få flytta in hos mig!

6. Så här års så har jag så fruktansvärt torra läppar och sju lager läppsyl hjälper inte. Men kan kanske Beauty Rehab Spearmint Lip Balm vara något för mig?

Kommentarer
Postat av: inthemake

Ahh blått är såå snyggt ;)

2009-01-22 @ 08:18:17
URL: http://inthemake.se
Postat av: Johanna

ITM: Visst är det!

2009-01-22 @ 16:49:04
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0