Papaya på mina händer! (Och Colgate på mina tänder)

När jag var en sväng på Apoteket senast så såg jag i ögonvrån denna handkräm. Natuvive Papaya Smooth Hand Cream lät lockande så jag duttade ut lite kräm på handen och lade då märke till den otroligt goda doften. Mumma kardemumma (dock inte bokstavligen)! Efter att jag konstaterat att doften var mycket lockande kunde jag även konstatera att själva krämen var wunderbar. Inget kladd och den sjönk in fort! Klart man skulle ha ett exemplar. Så nu sitter jag här och kan inte sluta dofta på mina händer! Folk måste tro att jag är galen...

 

Pris? 57 kronor! Var? Apoteket!

 

(Mamma tyckte hon var vitsig med rubriken)


Kommentarer
Postat av: Lilian Krantz

Såg i ett tidigare inlägg att du använder Garnier Skin sensitiv som dagkräm. Jag köpte den för något tag sedan på Dollar bara för att ha något under tiden jag bestämde mej för att kolla upp vilken kräm jaf skulle INVESTERA i. Jag var inte nöjd med den jag köpt för 660 hos min hudterapeut och innan jag gjorde ett till dumt köp ville jag kolla runt lite. MEN min akut-kräm från Garnier var ju hur skön som helst. Enda problemet är två. Den är alldeles FÖR billig.....kan man köpa en bra kräm för det priset. Jag blir riktigt orolig. Andra problemet är att det inte finns någon innehållsdeklaration på tuben. Kanske fanns det en kartong där det stod men den har jag isåf. slängt. För mej var ju den här krämen bara en tillfällig lösning.Men nu älskar jag den. Jag vill dock inte ha paraffin i ansiktet, men är rädd att den som många andra krämer innehåller just detta. Vet du om krämen innehåller paraffin?

2009-12-13 @ 13:48:35
Postat av: Ronja

Jag använder Natuvive Papaya i pumpform, älskar den verkligen!

2010-01-04 @ 09:19:11

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0