Mina favoriter från året!


Förra året skrev jag en, och nu kommer ännu en! Det jag talar om är en lista över 2009's favoriter i skönhetsväg. Varsegoda!

Hudvård
Rengöring: Garnier Clean Sensitive
Ansiktsvatten: ACO
Peeling: The Body Shop Tea Tree Oil facial exfoliator
Ansiktsmask: Apivita Aqua plus
Remover för ögonmakeup: -
Dagkräm: Vichy Normaderm
Nattkräm: -
Ögonkräm: Estée Lauder Advanced Night Repair
Solskydd: Apoliva Sollotion Ansikte

Duschkräm: Dove go fresh Burst
Body butter: The Body Shop Passion Fruit
Bodylotion: Nivea Summer Beauty (BUS)
Skrubb: -

Hårvård
Schampo: TRESmmé Moisture rich
Balsam: TRESemmé Moisture rich
Inpackning: Revlon Nutri Color Creme
Leave-in treatment: Björn Axén Hårtoppsserum

Makeup
Primer, ansiktet: MAC Prep & Prime
Primer, ögon: Lumene Beauty Base
Foundation flytande: WetnWild Ultimate Match
Foundation mineral: MAC Mineralize Skinfinish
Concealer: Biotherm Forget It
Löst puder: MAC Sheer Loose
Fast puder: MAC Blot Powder
Rouge: IsaDora Snow Belle
Highlighter: Everyday Minerals "Light Pink"
Bronzer: Benefit Hoola

Mascara: Maybelline Define-a-lash
Eyeliner: H&M Dipliner
Glittereyeliner: H&M
Kajalpenna: H&M "White"
Ögonbrynspenna: H&M
Ögonbrynsgel: H&M
Ögonskugga, fast: Make Up Store "Vanilla"
Ögonskugga, lös: Everyday Minerals "Rare Silk"
Ögonskugga, kräm: -

Läppenna: -
Läppstift: Maybelline Moisture Extreme "Pinky Beige"
Läppglans: Max Factor Silk gloss "Crystal Dew"
Vårdande: Försvarets

Doft
Doft dag: Escada Sunset Heat
Doft kväll: Replay Your Fragrance

Naglar
Överlack: MISA BREAKneck
Lack: H&M "Moonless Night"

Kommentarer
Postat av: Pratkvarnen

Jag såg att du inte hade ngn favorit på eyemakeup remover. kan rekommendera Mary Kay´s! Den är helt fantastisk.



För torra läppar, spruckna hälar o torra armbågar rekommenderar jag Biwelen by XLNT E-vitaminsalva från www.bodystore.com

2010-01-29 @ 13:33:46
URL: http://www.bodystore.com
Postat av: Jonathan

hej jag skulle gärna vilja veta om du har gort bilden högst upp på sidan.



isåfall skulle jag vilja be om en likadan bild- fast där det står "Jonathans favoriter 2010" utan texten i hörnet på bilden.



skule bli hemskt glad!! sänd bilden till [email protected]



// jonathan

2010-08-15 @ 21:06:42

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0