Vad hände?


I mitten av maj gick jag från naturlig hårfärg till en varm mörkbrun nyans, ett ganska stort steg. Jag hoppades på att färgen, som var permanent (kan väl passa på att säga att det var L'Oréal Couleur Experte i en av de mörkare färgerna), åtminstonde skulle sitta 2-3 månader men efter 5 tvättar så var mestadels av färgen borta. Kvar blev en grön(!), guldig mellanbrun färg. Jag gillade det inte alls men lite lat som jag är så lät jag det vara.

Nu i augusti, tre månader senare så ser mitt hår ut som på bilden ovan. Rött, guldigt & kopprigt och härligt. Jag säger tack till mig själv som inte färgade om håret och så vill jag tacka solen och saltvattensprayen. Men jag undrar ändå, hur tusan kunde en grön/guldig kall färg bli så röd och varm? Fattar nada. Men jag älskar det sannerligen!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja snyggt var det verkligen!

Haha tyckte minen passade bra till inlägget, lite förvånat sådär. ;)

2009-08-26 @ 21:53:33
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Klara

Super fin färg! Fortsätt med bloggandet efter önskvärd motivation, jag har ju precis funnit den! :)

2009-08-26 @ 22:37:22
Postat av: Johanna

Tina: När du säger det, haha, du har alldeles rätt!



Klara: Jag ska tuffa på så gott det går :)

2009-08-26 @ 22:40:33
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Therése (Heartcore)

Superfint!

2009-08-26 @ 23:16:24
URL: http://www.heartcore.se
Postat av: Anonym

Hej kajsa här. Vet inte om du minns mina kommentarer. Var ett tag sen.. kikar in lika ofta för det ska du veta. Men du, hur snygg får man vara? Du är så vacker och har en sån fin blogg! Du behöver knappt mer smink än ett gloss. AVIS* Jag måste ha grunden!! Annars ser jag sjuk ut. På riktigt :( Har nämligen fått höra det av flera olika personer. Inte så roligt. Jag blir väldigt illa berörd av att höra det, sårad och jätte ledsen. Men ska jag inte ta upp all plats här att prata om mig själv. Jag vill hylla dig till skyarna för att du är bäst och gör så bra inlägg. Jag är smink freak och har sett mååååånga inlägg och fölt många gurus på youtube. Men du har något äkta över dig. Ta vara på det och vill du sluta ed bloggen så är det ditt val (som man ska följa) Men tvekar du, så SNÄLLA sluta inte :) Ingen press från min sida att du måste lägga upp jämt! Men iaf när du känner för det. So what om det skulle bli 1 gång i månaden.. jag lovar dig att fler än jag skulle uppskatta dig lika mycket iaf :)

2009-08-26 @ 23:22:40
Postat av: Kajsa

maila mig om du vill. Tror min epost adress står synlig för dig, vill ge dig en present =)

2009-08-26 @ 23:24:46
Postat av: Madde

Skitsnyggt..! Ser verkligen somrigt och naturligt ut. Tummarna upp fr mig :D

2009-08-26 @ 23:27:42
URL: http://www.makeupmadde.com
Postat av: Lovisa

Du ser ju ut som Jessica Biel! :D

2009-08-26 @ 23:40:28
Postat av: carmen

hårfärg är fan inte att lita på! senast jag färgade mitt skulle det bli en mellan-chockladbrun. det blev mörkare och tog fram allt rött pigment mitt hår har. snacka om snopet!



ps. du är jättefin i båda färgerna!

2009-08-27 @ 17:49:13
URL: http://beautyrealm.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Fin hårfärg :)

2009-08-27 @ 20:53:03
Postat av: Mickan

Men hallå, hur lik är du inte Jessica Biel på översta bilden då? =)

2009-08-28 @ 21:17:00
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Mickan

Oj, någon hade visst redan skrivit det..

2009-08-28 @ 21:17:41
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

du liknar jessica biel :D

2009-09-13 @ 21:24:04

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0