En liten lista sörru!

Jag vill också haka på listan som både Sublimt och Beleza har gjort! Så, här kommer lite fakta om mig:

Namn: Johanna.
Piercingar: Ett hål i vardera öra.
Tatueringar: Icke sa nicke.
Längd: 1,76
Skostorlek: 41/42. En storfotad jänta.
Hårfärg: Se bild nedan!
Är du kär i någon: Nej du.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Inte för tillfället, men jag vill flytta så småningom
Tänker du på självmord: Aldrig
Tycker andra att du är attraktiv: Har aldrig hört det, men en del har skrivit det. Tycker själv att det inte stämmer
Vilket shampoo använder du: Jag kör hårt med Gliss-serien från Schwarzkopf (snälla, kunde ni inte tagit ett mer svårstavat namn?)
Vilken parfym använder du: Escada Sunset heat. Kärlek på flaska.
Vad är du rädd för: Sjukdomar och så döden så klart.
Gillar du att tvätta: Har inget emot det.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jo vars. Men jag fattar fortfarande inte varför jag satte mig i Balder senast på Liseberg

Film du hyrde: Sällan jag hyr, räknas att låna av ens bror? Isåfall Transformers. Som jag aldrig såg.
Film du köpte: Seinfeld!
Låten du lyssnade på: 1901 med Phoenix
Låten du hade på hjärnan: Maggie May med Rod Stewart. Fråga mig inte varför.
Låten du laddade ner: Stellar med Incubus. Köpte på Itunes förstås!
Personen du ringde: En man som ansvarar för den utbildning jag ska gå i höst.
TV program du tittade på: Försökte sätta mig in i Survivor inatt på fyran. Jag förstod ingenting.
Personen du tänkte på: Lovisa, min bästis!

Mat: En tunn, precis nybakad pizza är ju sällan fel.
Låt: Men, vad orättvist. Har nog minst 20. Men just nu lyssnar jag som en galning på 1901 med Phoenix.
Sak att göra: Att handla skönhetssaker (såklart!), vara med mina kompisar och min familj!
Sport: Friidrott med Usain Bolt är roande.
Dryck: Aqua!
Kläder: En lite för pösig överdel och jeansleggings.
Film: Nämen, en till svår. Jag får lämna blankt här.
Bil: Ge.mig.en.Mustang.tack. Eller.en.Audi.

Gånger du varit kär: Aldrig Förälskad: Aldrig Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: Aldrig. Ser ni ett mönster?
Gånger ditt hjärta brustit: Aldrig!
Hjärtan brustit på grund av dej: Gissa? Aldrig!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Hm, Metro, Amelia, några gånger i ortstidningen. Låt oss säga fem.
Ärr du har på kroppen: Jag har MÅNGA på benen efter alla rakningsolyckor genom åren. Sen har jag två under läppen som ser ut som två vita sträck. Dessa uppkom genom att jag snubblade framlänges och tryckte in mina framtänder där. Aj.

Bok du läste: Körkortsboken.
Personen du fick mail av: Hm, någon presskvinna.
Personen du fick brev av: Från Folkuniversitetet.
Personen du fick sms av: Sandra, min andra bästis! Vi ska börja på Friskis är tanken.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var faktiskt ett bra tag sedan.

Vad har du gjort idag: Vaknat. Åt frukost. Städade. Here aj äm.
Var det kul: Skulle väl inte beskriva det som kul, men jag har då inget emot det.
Hur tidigt stiger du upp: Mellan 08,00 och 09,30
Gillar du att slåss: Well, har väl aldrig prova på det. Har jag missat något? Skulle inte tro det va.
Vad ska du göra ikväll: Jag är öppen för förslag! Ska vi hitta på något?

Är du seriös: Ja, det skulle nog jag säga.
Vad är du allergisk mot: Något syntetiskt som finns i vissa hudkrämer. Ja, kolla här bara.
Var har du ont: Jag har ett dåligt knä, men jag klagar inte. Det kan vara värre!
Använder du hårspray: Nej, faktiskt inte. Eller då jag får för mig att göra lite lockar, men ytterst sällan.
Kan du stå på händer: Skulle jag ens försöka så skulle det sluta med nackskada.
Favoritserie: CSI med mamma på måndagar är ett måste, sen så gillar jag Fringe. Och så självklart: Seinfeld! Fast de avsnitt som går nu är inte i samma klass som de i 5e & 6e säsongen.


Kommentarer
Postat av: Kia

Sådana där är skojiga att fylla i! Får jag låna?

2009-08-27 @ 15:29:58
URL: http://kiaomlivet.blogg.se/
Postat av: Johanna svarar

Kia: Låna på du! :)

2009-08-27 @ 17:09:06
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Emma P

Kul lista! Och ja, ett mönster kunde helt klart anas:)

2009-08-28 @ 11:54:19
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Emma P: Haha, du kunde se det ;)

2009-08-28 @ 21:41:10
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0