Att förvara sminket i!



Jag ska vara brutalt ärlig: jag har ingen necessär! Kanske dags att skaffa sig en? Jag skulle mer än gärna tacka och ta emot någon av de ovanstående! För mina fina sminksaker är väl värda att bevaras i något som är minst lika fint?

- Den röd/blommiga är väl för söt! Den skulle mer än gärna få glida med i väskan. Kostar 215 kronor hos Bluebox.

- Retro gillar väl alla? Väskan kan du köpa hos Eleven och den andra hos Blush och kostar 250 respektive 285 kronor!

- Ännu en portmonnäliknande sak! Vill ni ha denna så kostar den 139 kronor och köps hos Accessora

- Även randigt är snyggt! 299 kronor, även denna hos Accessora

Kommentarer
Postat av: CrazyNails

Föredrar en sånn typ från Eleven. Jag campar och reser ibland och då är det bra att man har ett handtag i den...sen var den snygg också. Men skall jag ha en lite så gillar jag dom med knäpp grej på. Berätta vad det blev för nått sen.

2008-09-26 @ 22:16:57
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Postat av: Johanna

CrazyNails: Det är väldigt praktiskt med handtag, och som sagt väldigt snygg! Jag funderar på den blå/vita knäppsaken, tycker den både är prisvärd och väldigt söt!

2008-09-27 @ 10:01:47
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0