Neutrogena Visibly Clear 2-in-1

Igår tog jag hem två prover på Neutrogenas Visibly Clear från Apoteket för att prova. Man kan antingen använda den som en mask eller som en vanlig rengöring. Igår kväll så kände jag för att prova den som mask, vilket jag även gjorde. Jag la ett hyfsat tunt lager och lät det verka i 5 minuter. Det stack lite i huden och det kändes som om man hade torkad lera i ansiktet. När jag väl sköljde av ansiktet så var resultatet bättre än väntat. Jag fick babylen och jämn hy, något som jag inte haft på väldigt länge. I hopp om att ansiktet skulle vara lika lent när jag vaknade nästa morgon gick jag och la mig. Och imorse så var det lika lent än! De små plitorna på kinderna var som borta och min hy hade fått tillbaka sin gamla lyster. Nu så ska jag testa den några gånger till för att se att jag verkligen tål den. Om jag gör det  så ska jag nog slå till på en stor förpackning!




Tur att jag har läst franska i 6 år, annars hade jag nog inte förstått hur man skulle gå tillväga!


Kommentarer
Postat av: inthemake

Neutrogena är riktigt riktigt bra produkter, jag gillar allt det jag testat från dom :)

2008-09-09 @ 16:12:29
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Johanna

Inthemake: Jag funderar faktiskt att testa lite annat också :)

2008-09-09 @ 21:37:36
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0