Pressvisning av bl.a Björk & Berries

Igår så åkte jag som sagt till Stockholm och gjorde stan osäker. Dagen började med ett besök på Östermalm där en pressvisning ägde rum. Man kände sig lite vilsen bland allt fint folk som var där, men det var häftigt att man var inbjuden! Några ansikten var bekanta när man väl tittade runt. Jag spanade in denna sektion av visningen med produkter från bland annat Björk & Berries (mellersta hyllan). Det var bland annat body butters, shampoon, scrubbar och parfymer.  Allt doftade så vansinnigt gott och ingredienserna är ekologiska. Smultron produkterna föll mig i smaken och någon gång i framtiden ska jag slå till på scrubben!








Kommentarer
Postat av: badis

De ser underbart tjusiga ut! Hoppas dom kommer hit också, spanade redan deras hemsida och tyckte om vad jag såg:) Doftar det riktigt äkta smultron?

2008-10-15 @ 11:40:32
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: Johanna

Badis: Deras hemsida är ju så himla fin! Får faktiskt säga att det verkligen softade smultron. En väldigt naturlig doft och inte för mycket parfymerad heller :)

2008-10-15 @ 11:58:30
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0