Arran Aromatics!



Idag kom det ett nyhetsbrev från Eleven där dem tipsade om lite nya produkter och annat härligt. Det som jag fastnade för var några godsaker från Arran Aromatics som Eleven tagit in. Kitet ovan för ben och fötter ser riktigt härligt ut och det gör även saltskrubbarna nedanför. Den med grapefruit skulle jag mer än gärna äga! Prismässigt så ligger kitet på 299 kronor, sjögrässkrubben på 189 kronor och slutligen den med grapefruit som kostar 279 kronor och finns alltså att handla hos Eleven!



Kommentarer
Postat av: Sofia (nibblah)

Oh, kul nyhet :D Fick lite småprylar därifrån när mina föräldrar besökte Arran. Gillar deras söta etiketter skarpt också :)

2008-12-01 @ 22:20:49
Postat av: Andréa

Hej du :) Jag har just dragit igång en tävling på min blogg. Vill du vara med? Kolla mitt senaste blogg-inlägg!

2008-12-01 @ 22:26:58
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sofia: Vad fuskigt! Får väl skicka iväg mina föräldrar och be dem köpa mig något ;) Och visst är etiketterna söta! :)

2008-12-02 @ 14:49:47
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0