Joico Silk result!



Detta är två av mina bästa vänner i hårproduktsdjungeln. Så himla bra! Sprayen är värmeskyddande och som jag har i innan jag blåser håret. Resultatet blir, ja, silkeslent och otroligt glansigt. Men om jag ska blåsa och sedan platta håret använder jag mig istället utav Straight smoother som är en kräm som gör så att håret håller sig rakt hela dagen. Resultatet blir som med sprayen, silkeslent. Ens hår ser så otroligt välmående ut med dessa ljuva ting! Me like! Finns att köpa på frisörsalonger. Sprayen kostar 149 kronor (150 ml) men krämen är jag däremot osäker på. Den lilla varianten som är på bilden ingick i ett kit med olika Joicoprodukter som jag fick av mamma. Men den är nog inte allt för dyr!

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0