Color match black!



Svart känns kanske inte så passande då vi går emot jultider men oroa er inte, det kommer att komma många härliga julkollage framöver! Idag så bakades dem första lussebullarna och jag har frossat som aldrig förr. Sedan så har det även julpyntats i vart och vartannat fönster. Snart så drar även julklappshandlingen igång och jag längtar verkligen! Så mysigt och roligt! Men vänta nu, det var ju inte det jag skulle skriva om. Jag är expert att komma in på andra ämnen, men tillbaks till det som jag faktiskt skulle skriva om, nämligen om lite produkter som går i svart:

  • Ett snyggt, spräckligt och skimmrande puder från Vincent Longo. Du hittar det hos Strawberrynet!
  • Om man är ute efter svarta klor så kan man alltid spana in snygga Black Satin från Chanel.
  • En pågående trend är att man ska ha svarta läppar och om du vill prova på det så kan du ta dig en närmare titt på Pur Black gloss från YSL's vinterkollektion. Du kan köpa det hos Söderfin!
  • Bobbi Brown är inget märke som jag är speciellt bekant med men produkterna ser onekligen fina ut.!Du hittar den färgade dagkrämen och mycket annat hos Strawberrynet!
  • Är du ute efter ett bra mineralpuder tycker jag att du definitivt ska spana in det från MAC som har namnet Mineralize Skinfinish Natural. Helt underbart toppen är det!
  • Efter att ha fattat grejen med multiprodukter så ser Nars The Multiple "Orgasm" väldigt frestande ut! Finns hos HqHair!
  • En snyggt dragen eyeliner kan lyfta en hel makeup! Dra den enkelt med Glide & Define från Max Factor.
  • Förföriska fransar får du lätt med Hypnose från Lancôme. Även denna hos jordgubben!
  • Snygg grön/svart skugga från Too Faced med namnet "Label Whore" (!). Finns att fynda hos Eleven!

Kommentarer
Postat av: RM

Härliga grejer det. :)

2008-11-29 @ 22:10:52
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Postat av: Johanna

RM: Sure is! :)

2008-11-30 @ 12:28:14
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0