Recension av MACs Prep + Prime

Idag är det första dagen av min recensionsvecka så här kommer den utlovade recensionen av MACs Prep + Prime! 


image47


Denna var den allra första primern för mig. Hade länge tittat på en från Smashbox men då denna var lite mer plånboksvänlig så föll valet på den från MAC. Innan jag slog till så läste jag andras recensioner och de var väldigt blandade. Vissa hyllade den, andra sa att det var den värsta de hade haft och gav dem finnar. Men hur tycker då jag? Denna passar mig alldeles utmärkt!

Jag har i grunden en väldigt tunn, torr och känslig hy och får utslag av det mesta, men inte av denna produkt!, vilket för mig är ett stort plus! Det finns inte många produkter för mig och min känsliga hy ute på marknaden, vilket inte är så konstigt då jag antagligen är bland de väldigt få med en sån krånglig hy som jag har

Med denna får jag en slät hy som håller och som inte torkar ut. Jag känner mig härligt återfuktad, och det gör jag även hela dagen. Vissa gillar inte att krämen skimmrar, men det gör däremot jag! Man får ett härligt och naturligt glow.

Förpackningen är praktiskt då den är försedd med en pump och det är enkelt att få ut hela innehållet. Dryg kräm som räcker väldigt länge. Har haft min sedan augusti från förra året och jag har använt den i stort sett varje dag, säg 4-5 gånger/vecka.

Så vad blir betyget?

image44
5 MAC Prep + Prime av 5 möjliga!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Den lät ju jättebra! :D

2008-11-06 @ 17:36:58
URL: http://hvstylist.blogg.se/
Postat av: Josephine

Hej!

Har ett litet (stort!) problem med denna. Köpte min igår och öppnade den imorse. pumpen satt inte på utan låg i locket, hur får man på pumpen egentligen? Lite smått panik här hemma, :)

2008-11-23 @ 11:31:14
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Emmy

Det låter ju jättebra, men vad kostar den?

funderade också på att köpa Smashbox's, men den kostar ju som sagt rätt mycket.

2009-01-09 @ 18:42:33
URL: http://nailpolish.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0