Mina nya vänner

Igår kom den. Min nya bästa vän. Förpackningen, innehållet. Allt är så perfekt! Ger ett mjukt och lent resultat som ser så naturligt ut! I love it i love it i love it! Har tänkt att göra en mer utförlig recension om en vecka eller två, så att jag verkligen kan se vad den går för!


image34

En annan vän som har hittat hem till mig är John Frieda Sheer blonde Highlight Activating Moisturing Shampoo (Pjuh). Då ett besök hos frisören nalkas så vill jag ha shampoo hemma för dem kommande blonda lockarna

image35

Kommentarer
Postat av: Badbomben

Vad roligt det blir med en recension, förpackningen är åtminstone urfin:)

2008-05-17 @ 20:45:57
URL: http://badbomben.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Badbomben: Visst är förpackningen urtjusig! På fredag nästa vecka kommer det en recension, så se fram emot det :) Kul att du tittar in och kommenterar på bloggen, det uppskattas! :)

2008-05-17 @ 22:56:00
URL: http://makeupjunkie.blogg.se

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0