Dagens

När man har sovmorgon till halv ett (!) så har man alltid lite tid över till annat. Så här är dagens resultat:



image25

Är lite rödflammig på kinderna, kanske svårt att se, men det är för att jag är annars helt osminkad. Och de blåa ringarna under ögonen kan ni väl också ta hänsyn till.  Men jag är på väg att göra mig klar!

Jag har använt:
- BeYu skugga som är benvit
- H&M skugga som är vit
- IsaDora penna som är även den vit
- BarryM skugga som är guldvit
- Everyday Minerals skugga som är brun (matt)
- Och en värdelös mascara från IsaDora, använder den då jag sminkar mig för nöjets skull. 
- Ögonbrynspenna från H&M och även fix från H&M

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Så du är också vit och brun idag!
Varför är Isadoraskuggan värdelös?

2008-05-06 @ 19:11:52
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Johanna

Sminkan: Ja, jag inspirerades av dig! :) Nämen oj, jag har råkat skriva fel! Det ska stå mascara, inte ögonskugga. Jag satt nog och tänkte på något helt annat. Men den är iallafall inge bra, ser okej ut för stunden. :)

2008-05-06 @ 20:49:47
URL: http://makeupjunkie.blogg.se

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0