Veckans bloggtema v.24

Denna vecka så var det MLY som kom på temat, som denna gång är om en produkt som man inte gillar men som man ändå inte kan kasta. Sanningen är att jag har tusen saker som jag inte tål och självklart inte gillar. Men jag har väldans svårt för att kasta saker då jag ändå betalat en slant och då har jag hellre produkten kvar. Jag tänker alltid att jag kanske får använding för den nån gång. Men så blir det ju aldrig.

Men för att skriva om en produkt som jag verkligen hatar men ändå inte slängt så är det Cliniques Superbalanced. Jag skrev om den i ett tidigare inlägg och total dissade den. Men varför slänger jag inte den då? Det är som jag skrev ovan att jag har ändå betalat hyfsat mycket (270 kr) och kanske får användning så småningom för den. Ibland träffas vi ett tjejgäng och då har jag passat på att sminka dem och i dessa fall har den kommit till användning. Men jag själv skulle aldrig någonsin använda den igen, det törs jag inte. Och den tar ju inte direkt något stort utrymme så den får stå kvar på sin trogna plats i skamvrån.

image51



Kommentarer
Postat av: Ninni

Varför byter du inte bort produkterna på Pret-ty så får du produkter du verkligen vill ha i utbyte? Jag har bytt flera gånger och har varit störtnöjd, det enda du riskerar är ju portot!

2008-06-09 @ 16:44:47
Postat av: Johanna

Ninni: Jo, visst är det bra att kunna byta men det är inte så ofta som jag hittar något som jag vill ha. Men en vacker dag så gör jag kanske det :)

2008-06-09 @ 17:50:41
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: MLY

Vad skönt att läsa att det finns fler än jag som har problem med att slänga saker ;)

2008-06-11 @ 11:34:25
URL: http://mly-mly.blogspot.com
Postat av: Johanna

MLY: Åh vad kul att höra att jag inte är ensam! :D

2008-06-11 @ 12:59:58
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0