Utmaning

Sminkjante utmanade mig, och jag godtog den!

Vad gjorde du för tio år sedan?

Hm, jag var ju bara 8 år, men jag gissar på att dagarna fylldes med att leka frisör med mina Barbiedockor. Dum som jag var på den tiden så trodde jag att håret skulle växa ut igen.

Vilka fem saker fanns på "att-göra-listan" idag?
1. Sova. 2. Äta. 3. Äta lite till. 4. Slänga sopor. 5. Äta lite mer.

Platser du bott på?
Woho, denna blir lång. Jag har bott i Möklinta i Västmanland, i 18 år.

Vilka 5 saker skulle du göra om du var miljardär?
-Jag skulle unna min stora familj massa saker som man kanske inte har råd med i vanliga fall.
- Köpa en tomt och bygga ett palats (kanske något överdrivet) på ön Ven
- Köpa så mycket smink så att jag fyller ett helt rum (från golv till tak)
- Köpa min drömbil, en Mustang av dyrare slag
- Starta min egna tidning utan reklam! (Har gjort en egen i projekt, och fick högsta betyg :)

Människor du skulle vilja känna bättre?
Skulle velat känna min klass ännu bättre, saknaden börjar krypa fram.

Jag utmanar alla som läser min blogg att göra denna utmaning! Om ni gör det så skriv en kommentar så kan jag länka er :) (Givetvis ska ni ha en blogg) Här är andra som gjort den:

BettieLi
Sminkjante
MakeupMyLack
Badbomben

Kommentarer
Postat av: Badbomben

Jag har också gjort den, kram!

2008-06-15 @ 20:02:49
URL: http://badbomben.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Badbomben: Nu ska det länkas! :D

2008-06-15 @ 20:06:33
URL: http://makeupjunkie.blogg,se

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0