Juni!

Mycket händer i juni månad. Årets höjdpunkt sker den 4e då jag tar studenten, men  jag ska även på bröllop och jag åker till Göteborg. Detta är det som är planerat. Men bortsett från detta så kommer även några nya inköp göras (snarare planeras), och dessa är:

- MAC Prep + Prime. Min favoritprimer är slut och när jag ändå är i Göteborg ska jag passa på att frodas i MAC-disken och en P+P får följa med hem.

- MAC Dazzleglass. Efter att ha sett bilder hos både P'ssion och Rouaa så är det en sak som är säker. Jag ska HA ett Dazzleglass!

-  MAC Liquidlast Liner i färgen Aqualine. Färgen är helt underbar! Titta själva hos Rocketqueen

- MUS Eyedust. Jag är fortfarande en MUS-oskuld men nu börjar det dra ihop sig till ett köp, eller varför inte två? Jag vill ha en guldig ögonmakeup till studenten och de två godbitarna nedanför skulle passa bra!

- OPI. Lackjunkie som jag är så har jag fortfarande inte ett OPI-lack. Helt vansinnigt!

- Å Shimmer Bodylotion. Jag köpte min för två år sedan och har räckt fram tills nu. Doftar melon och ger ett perfekt shimmer till de brunbrända benen och armarna.  

image85

Kommentarer
Postat av: Peter

Vilket OPI-lack är du sugen på? Jag hann tyvärr inte titta/köpa några nagellack i helgen, men till veckan ska det inhandlas både röda o rosa lack vill jag lova!! I helgen hade jag mitt mörkrödlila Nivea på tånaglarna samt diskret rosa på naglarna. Godnatt på dig o än en gång TACK för en bra blogg/Peter

2008-06-01 @ 21:43:28
Postat av: Johanna

Peter: Det finns ju så många godbitar, men jag är nog mest sugen på RRR. Himla fin färg! Det från Nivea är faktiskt också en fin färg till ett bra pris :) Tack för att du uppskattar bloggen! :D

2008-06-02 @ 10:21:34
URL: http://makeupjunkie.blogg.se

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0