Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Sublim och här kommer alltså min version!

Några filmer du rekommenderar:
Jag älskar komedier! Polisskolan-filmerna funkar alltid för mig


5 band/artister du gillar:
Jag är lite allätare gällande musik. Men det som lyssnas flitigt på är John Mayer, John Legend, Queen, Kleerup och Gnarls Barkley

En lite udda maträtt du rekommenderar: Udda och udda, men sushi är faktiskt bra gott!


Favoritfärg:
Brunt, vitt, svart, turkost. Dessa färgerna är nog de vanligaste i min garderob.

Några manliga skådisar/artister/modeller du tycker har en skön utstrålning: Hm, nje nja. Nej får nog svaret bli.

Några kvinnliga skådisar/artister/modeller du tycker har en skön utstrålning: Jag gillar Tyra Banks. Hon känns så ärlig och naturlig.

2 tv-program du rekommenderar:
Jag gillar "modeprogram" såsom Top Model och Project Runway.


En bok du rekommenderar:
Sanningen är att jag aldrig läser. Jag kanske har gått miste om något!

3 parfymer du gillar: Jag har en favorit: Escada Sunset heat

Hur ser din morgonrutin ut i badrummet: Jag kliver upp och går på toa, sedan sköljs ansiktet med kallt vatten för att vakna till, sedan så tar jag en härlig varm dusch. Sedan är det klart! Sminket har jag förvarat inne på mitt rum.

Vad äter du oftast till frukost: Sorgligt men tyvärr sant:  Jag har en dålig frukostvana. Ibland äter jag en rejäl frukost och ibland ingenting. De gånger som jag äter så blir det thé och Skördeglädje (bröd).

Vad dricker du helst: Det beror ju alldeles på tillfället. Till vardags dricker jag vatten och om jag är ute och äter någonstans blir det oftast en kall cola eller en god cider.

Tatueringar, hiss eller diss?: Hiss som bara den! För mig är tatueringar som ett smycke och jag tycker att det är väldigt snyggt, men självklart inte alla tatueringar. Vissa är ju bara för dåligt gjorda! Själv så är jag sugen på att göra en själv, förhoppningsvis ganska snart!

Favoritljud?: Vilken fråga! Men porlande vatten från en bäck låter väl mysigt?

Något annat du vill tipsa om eller berätta: Lev livet! En dag kan det vara försent.


Kommentarer
Postat av: Sublim

HISS på tatueringar alltså? Hmmm...;)

Vad ska du göra för motiv och var? Blir det en delfin i svanken tar jag bort dig från min blogglista! ;)

2008-08-04 @ 22:59:39
URL: http://sublim.wordpress.com
Postat av: inthemake

Ahh härliga tatueringar, frågar samma som Sublim, vad blir det för något ditritat??

2008-08-05 @ 09:18:46
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sublim: Haha, det blir absolut ingen delfin i svanken! Jag har tänkt mitt stjärntecken (som stjärnor) och sedan mitt efternamn Melin i en fin skrivstil på underarmen, närmare handleden. Inte någon stor heller ;)



ITM: Se ovan ;)

2008-08-05 @ 20:44:26
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0