Ny hudkräm!

Jag har länge kört med Propyless som nu finns att köpa på apoteket. Jag fick det på recept förut då jag hade eksem (som börjar komma tillbaka!) och har använt den flitigt, både till ansiktet och kroppen. Men nu kände jag att det var dags för en ny! När jag var inne på Apoteket i torsdags så hade de rea (!) på ACO's produkter. Så jag slog till på denna! Jag tog denna då den var oparfymerad och den enda jag inte provat än från just ACO. Än så länge verkar jag tåla den, vilket är ett väldigt bra tecken!

Sedan så har dem börjat med att ha massa prover, vilket jag tycker är jättebra! Förutom de som syns på bilden så tog jag även med några tester på Cliniderms färgade dagkräm! Bra Apoteket! Sånt gillar jag!

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh vad bra då vet jag att det finns prover, vill så gärna prova dem innan jag köper. Fast Aco's produkter är suuper bra:D love it!! Provat ögon krämen??

2008-09-13 @ 23:10:31
URL: http://camillajarvas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Camilla: Det är ju verkligen jättebra att man får prova på! Tycker också att ACO är bra, sedan är det ju bra priser också :) Ögonkrämen tror jag nog inte att jag provat, men det ska jag kanske göra? :)

2008-09-14 @ 12:12:59
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0