Recension av L'Oréal Double Extension

Nu har jag använt denna mascara i sammanlagt en vecka (sjuk = inge smink) och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Den har hyllats men jag tror nog inte att jag kommer att göra det. För mig blir det bara spindelben hur jag än gör, kan vara så att jag har helt fel teknik eller så funkar den bara helt enkelt inte på mig. Jag har på mascaran varje morgon i hopp om att jag ska få dem där glamorösa fransarna men det slutar bara med att jag går och tvättar bort allt.  Men om man ska sammanfatta kort vad jag anser om denna, både för- och nackdelar  så blir det nog så här:

+ Bra hållbarhet, böjen på fransarna håller
+ Ger långa fransar
+ Lätt att tvätta bort

- Spindelben på hög nivå

Det blir nog inget mer köp av den här mascaran, tror nog att jag snarast ska springa och köpa en Estée Lauder Lash XL som är min absoluta favorit hittils.

image12


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0