EOTD

Detta pryder ögonlocket idag: Grundade med Eye primer från Bodyography, sedan använde jag ColorDefiner från Maybelline i färgen Satin Dragee över hela ögonlocket. Därefter använde jag en beige/benvit ögonskugga från BeYu över hela ögonlocket och även en vit ögonskugga från H&M som jag har under ögonbrynet och på mittpartiet. Jag markerade globlinjen med en ögonskugga från Nouba och gjorde en liten vinge med hjälp av en eyeliner från BeYu. För att få en klarare blick drog jag ett streck med en vit kajal från IsaDora. Sen lite mascara från Face Sthlm och lite ögonbrynsfix på det så var jag klar!

image5
Det jag använde:
image6

Kommentarer
Postat av: malin

jag har fått en mascara från face sthlm, men jag vet inte hur de fungerar. den är liksom utan borste men ska tydligen vara så. har du prövat en sån mascara någon gång eller vet hur den funkar?

2009-02-11 @ 18:41:30

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0