Nytt för håret!

 

Igår så impulsköpte jag denna runda sak. Jag talar om Revlon Nutri Color Creme som är en inpackning med färgpigment som ska ge lite nytt liv i redan färgade hår. Jag har läst så mycket gott om den så jag var bara tvungen. Jag klickade hem min från Lyko.se och jag har alltså produkten i handen idag. Snabb leverans minst sagt! Jag valde färgen Coppar Gold och tror nog minsann att den är perfekt. Jag har alltså i skrivande stund testat denna och jag anar en liten färgboost. Men jag ska testa denna en gång till för att sedan komma med min dom!

 

Jag betalade totalt 168 kronor (inkl. frakt) för 250 ml. Ordinarie pris ligger på ca 200! Enligt beskrivningen så räcker den till ca 10-15 appliceringar.

 

Jag återkommer med resultat, har klickat lite förebilder så får ni en jämförelse!


Kommentarer
Postat av: Emma

Coolt! Har kollat lite på den jag med =)

2009-09-04 @ 15:47:07
URL: http://beautyrecensioner.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh jag har den för rött hår och den funkar hur bra som helst! Håret blir rött, mjukt och lent och doftar underbart! :D

2009-09-04 @ 16:46:54
URL: http://ljusterdal.blogg.se/beauty
Postat av: Johanna

Emma: Nu har jag torkat håret och jag måste säga: wow! Jag fick en übersnygg kopprig färg :D



Caroline: Visst doftar den gott! So far so good, really good till och med :)

2009-09-04 @ 17:54:43
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: emma

hej!

ett tips som jag fick av min frisör ang "blobben" är att lägga i den i torrt hår, då absorberas mer av färgen :)

själv använder jag den i nyansen fire red, och det är den bästa inpackningen :D

2010-08-29 @ 00:25:09

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0