Detta klickades alltså hem!

Ja, idag slängdes det alltså iväg en beställning på e.l.fs nya Studio grejer. Det blev borstar för hela slanten! Måste säga att jag längtar tills paketet kommer för att se hur dem är. Förutom dessa 6 borstar tog jag även med en mindre concealerborste från deras ordinarie sortiment och ett Moisture Care Lip color som är en liten favorit för mig. Ni kan räkna med en hel del bilder när jag väl fått sakerna!


Alla ansiktsborstar klickades hem!


Och en snedställd, perfekt till ögonbryn och till att dra en eyeliner!



Uppdaterat:
Och nu är sakerna skickade! Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Emma

Blir en beställning för mig med så småningom :) Mest nyfiken på om Powder brushen kan användas som nått slags substitut för Mac's foundation "skunk borste".. Aldrig sett någon liknande platt förut förutom coastal scents.. Så du får gärna säga vad du tror om det när du fått borstarna :)

2009-07-25 @ 20:37:35
Postat av: Johanna svarar

Emma: Självklart ska jag göra det!

2009-07-25 @ 20:47:09
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Anna

Var inne på deras hemsida och skulle beställa lite, helt galet vad billigt det är. 18:- för ögonkuggor o de flesta borstar!! Stämmer verkligen priserna?! =O

2009-07-25 @ 21:37:45
URL: http://ab0o.bloggspace.se
Postat av: emelie

ska nog ta och beställa därifrån eftersom det var så billigt! :D

föresten, vad gör en fan brush? :]

2009-07-25 @ 22:36:31
URL: http://emeliehannebo.blogg.se/
Postat av: Johanna svarar

Anna: Ja, de stämmer och du drömmer inte! ;) Det man får räkna med är att produkterna är kanske lite mindre än vad man tror. Till exempel deras rouge ur det ordinarie sortimentet är verkligen jättelitet. Men jag tycker grejerna är bra!



Emelie: En fanbrush är egentligen inget måste. Man använder den bland annat till att borsta bort löspuder som man lagt under ögat. (Man brukar lägga löspuder under ögat utifall om ögonskuggan skulle falla ner medans man sminkar ögonen. Om det har gjort det så hamnar det i löspudret och det är enkelt att svepa bort!) Man kan också använda den till att applicera highlighter. Men efter att ha sett videor (efter att jag beställt förstås) så säger de flesta att den är ganska värdelös, haha.

2009-07-26 @ 13:23:55
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0