Nya produkter från Apoliva



I november förra året fick jag förmånen att testa delar ur Apolivas sortiment. Precis som Lipgloss Bitch skriver så var produkterna helt okej och jag hade inte heller förväntat mig så mycket mer.  Men nu har de lanserat nya produkter som fått namnet Apoliva Care och dessa produkter riktar sig till kvinnor med hår och hud som behöver lite extra omvårdnad. Produkterna är milda och har en fräsch, diskret doft. Passar ju mig perfekt som har en känslig hud så det ska bli kul att prova! Dessutom är de rätt så fina att ha i badrummet då de tagit fram en finare design. De produkter som kommit är:

- Duschkräm. Pris: 34,50:-
- Bodylotion. Pris: 49 :-
- Balsam. Pris: 42,50:-
- Schampo. Pris: 42,50:-




Kommentarer
Postat av: CrazyNails

Skall bli kul att höra vad du kommer tycka om dom efter ett tag.

2009-02-02 @ 19:17:59
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0