Recension av: Lumene Double stay



Märker ni att jag blivit bättre på att recensera? Jag själv älskar att läsa recensioner och det borde finnas någon mer än jag som gör det! Näste man till rakning är Lumene Double stay!

Nu var det ett tag sedan jag använde denna men det beror på att jag inte gillar den. Vi funkar helt enkelt inte nå vidare ihop. Det är bara att se sanningen i vitögat: vi är inte själsfränder. Och det gör mig absolut ingenting! För det första så är den parfymerad. Visst, inge fel på doften i sig men den irriterar gärna min känsliga hy. Sedan så är konsistensen väldigt likt en hudkräm, så man kan jämföra denna med en färgad dagkräm. Men problemet är att den aldrig sjunker in någon gång för mig. Den ligger som en mask ovanpå och det är ju ingen höjdare! Det ser ut som om man är nyligen insmord. Fast att jag försöker fästa den med lite löspuder så glider den runt i ansiktet ändå. Och fast att jag köpte den ljusaste färgen så visade det sig att den var alldeles för mörk, men detta var på den tiden då jag inte hade någon aning om undertoner i hyn. Nej, detta låter ju inge vidare så ni förstår nog var betyget kommer att luta åt!

Betyg: 1/5 (Den får en etta för att den har SPF6)
Pris: 115 kronor



Kommentarer
Postat av: Ninni

Tänkte bara säga att jag tycker din blogg har blivit jättebra! Mycket kul läsning! Heja heja!

:-)

2008-09-26 @ 16:38:36
Postat av: Johanna

Ninni: Men vad kul att höra! Sånt blir jag jätteglad av! Tack :)

2008-09-26 @ 17:39:59
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Nikolina

2008-09-26 @ 20:39:18
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Nikolina



Hej söta du! vad är otrohet för dig?

kika i min blogg och skriv just din åsikt,

vore jätte snällt! dessutom kommer ditt

namn och din åsikt finnas med i inlägget

senare ikävll, tack puss!!♥

2008-09-26 @ 20:39:51
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0