Planerade inköp



Jag är ständigt på jakt efter den där perfekta foundationen men har inte riktigt funnit den än, jag vet inte ens om den finns. Men jag vill ha en som jag kan lite på till hundra och som jag kan använda för ett lite mer vardagligt bruk. Efter att ha spanat runt ett tag i sminkdjungeln hittade jag på denna från Lancôme. Denna kanske vore något? Så här beskrivs den hos Beauty Planet:

"Color Ideal SPF 15 foundation är en populär foundation från Lancôme som ger dig huden du drömt om. Color Ideal innehåller Self-Adtjusting Pigment för att matcha din hudton perfekt. Lancôme Color Ideal foundation ger idealisk täckning då den innehåller en unik kombination av pigment för att erbjuda en naturlig täckning som är påbyggnadsbar. Lancôme Color Ideal foundation har en innovativ formula som enkelt appliceras och optiskt tar bort porer och missfärgningar för en perfekt hudton. Resultatet av Lancôme Color Ideal foundation är en perfekt, naturlig makeup som är idealisk på alla sätt. Lancôme Color Ideal passar alla hudtyper."

Är det bara jag som tycker att dem repeterar Lancôme Color Ideal lite väl många gånger? Aja, men jag ska gå till närmsta Kicks för att se hur färgutbudet är och hur den ter sig i verkligheten för att sedan kanske beställa den från just Beauty Planet som har ett bra pris (och dessutom har jag en rabattkod).

Är det någon som provat denna? Tell me!

Kommentarer
Postat av: Lotta

jag har provat den och jag tycker inte att den var så jättebra. jag tycker att den är för silikonig och liksom lägger sig ovanpå huden utan att riktigt sjunka in. det slutade med att jag hällde ut den.

2008-12-01 @ 12:33:51
Postat av: Johanna

Lotta: Bra att höra hur den ter sig i verkligheten! Tack! :)

2008-12-01 @ 12:39:48
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Lotta

ja det är ju alltid bra att höra från nån som testat. själv är jag lite sugen på YSL foundationen med pensel/borste som finns med i ditt foundationcollage.

2008-12-01 @ 16:54:32
Postat av: Johanna

Lotta: Jag är också lite sugen på den! Har mycket gott om den, fast tyvärr så är den kanske lite väl dyr för min plånbok :(

2008-12-02 @ 14:40:50
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Lotta

jo jag känner precis likadant. har också hört väldigt mycket gott om den, men tvekar pga priset.

2008-12-03 @ 11:15:19
Postat av: SliZeTheSiZe

Lancôme

har bra prudukter. . Testa iaf :D



giorgio armani luminous silk foundation skall tydligen vara kanon bra!. . kommer själv inhandla den inom kort. . .

2008-12-21 @ 21:34:35
URL: http://slizethesize.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0