Önskelistan

Jag godtar utmaningen från Rouaa och visar min önskelista, som jag även skulle kunna säga är en liten "favoritlista". Det är nämligen tre saker som jag har/haft:

-Estée Lauder Lash XL är min absoluta favorit, och min tog slut för några månader sedan. Jag saknar den så oerhört och vill så snabbt som jag fått lite pengar köpa in den igen. Men som fattig student och en tid hos frisören om en vecka så är det lite svårt i detta läge.

-theBalms Sexy Mama har jag använt flitigt i några månader och den är inne på sina sista dagar hos mig. Bästa pudret so far till ett vettigt pris! Har gillat M.A.Cs Blot Powder som har liknande egenskaper men denna är ett flertal snäpp bättre.

-Till slut M.A.Cs primer Prep + Prime som jag kommer hålla mig till. Jag gav Bodyographys en chans och trodde att den var min nya favorit. Men nu står den där i hyllan, i princip oanvänd. Jag kommer alltid tillbaka till P + P. Men nu är det bara pyttelite kvar och jag måste snarast bege mig till en M.A.C disk!


image29

Kommentarer
Postat av: Rouaa

du kanske vill byta bort din bodyographys? :p

länkar!

2008-05-12 @ 20:07:53
URL: http://www.rouaa.blogg.se
Postat av: Johanna

Rouaa: Ja, kanske det! Kan väl kanske gå in på Pret-ty och kika om någon vill ha den :) Tack för att du länkar!

2008-05-12 @ 20:11:47
URL: http://makeupjunkie.blogg.se
Postat av: Rouaa

Johanna ja gör det! :) så lite så :)

2008-05-12 @ 22:11:14
URL: http://www.rouaa.blogg.se

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0