Klickiliklick!



Jag har velat hit och dit, upp och ner, avigt och rätt. Nu har jag iallafall beställt nya lack från Head2Toe. Jag har spenderat timmar på att söka efter passande lack till den bild jag har i huvudet, elller snarare den här bilden kanske. Precis de lack jag ville ha var slut, China Glaze kunde man inte beställa och inte Creative heller. De lack som såg fina ut på sidan visade sig vara borti tok när jag hittade på bilder med lacket på naglarna. Jag var frustrerad ett tag! Jag var ute efter en lilabeigeskimmrig bas till fransk manikyr, sedan ett snabbtorkande topplack och sedan ett fint skimmrande lack. Men till slut hittade jag på fyra bra lack, hoppas jag. Det blev:

  • Color Club Russian Lilac
  • Color Club Buff & Natural
  • Misa Honeybunch
  • Misa BREAKneck top coat

Summan för de här fyra blev $10,45, vilket i svenska kronor är ca 75 kronor. Sedan tillkommer det frakt som jag inte fått reda på än vad den går på men hoppas att det är det vanliga $11,90, och då blir den totala summan ca 160 kronor. Alla lack är på 15 ml styck, vilket är mycket jämfört med t.ex IsaDora som är på 6 ml och Mavalas som är på 5 ml. Hoppas att lacken är lika fina som jag tror att de är när de väl anländer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mkt för pengarna :D <3

tack för en bra blogg :) <3

2009-09-20 @ 20:38:58
Postat av: Anonym

mkt för pengarna :D <3

tack för en bra blogg :) <3

2009-09-20 @ 20:39:25
Postat av: Johanna

Anonym: Jo men det tycker jag då allt! Tack för att du är en gullig läsare :D

2009-09-20 @ 20:52:02
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag känner igen mig, ack som jag känner igen mig..!

Ska beställa en massa från Transdesign efter löning tänkte jag, puh - det blir säkert asjobbigt :)

2009-09-20 @ 23:33:11
URL: http://fizzivy.blogspot.com

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0