Vårfärg: Rosa



Jag vill mest av allt att snön ska töa bort och att vårsolen ska börja titta fram! Är så trött på detta kalla och gråa väder som vi har. Lite värme och fågelkvitter skulle nog liva upp dagarna lite och göra mig piggare. Men det står nog inte på får vi hoppas! Så länge kan vi titta på en fin vårfärg, nämligen rosa! Dessa saker ovan skulle jag inte tacka nej till:

1. Jag har på den senaste tiden blivit helt galen i klockor och vill nästan ha alla jag ser. Men jag skulle mer än gärna vilja pryda min handled med denna rosa från Tritoni, skulle vara perfekt nu till våren! Finns att köpa på deras hemsida och hos Nelly.

2. Att smycka sig fint vill man ju också göra, så detta fina armband från märket Ms Bijoux skulle sitta fint. Går att handla hos Accessora.

3. Några svep med en fint rouge över kinderna livar upp hela ansiktet. Ovan ser ni ett randigt från Pop Beauty och ett i kulform från Paul & Joe. Båda finns att köpa hos Asos, klicka in er här och här!

4. Rosa naglar är aldrig fel och är nog den mest förekommande färgen i min nagelsamling. Dock skulle jag vilja utöka den något, gärna med Rosy Future från OPI. Finns att köpa hos Asos eller hos den svenska webshoppen Nails, Body & Beauty.

5. Ett snyggt rosa läppstift måste man ju också ha! Mango Butter Lipstick från Korres Colour skulle nog passa mig då jag älskar mango, sedan så är färgen Frost Pink inte helt fel den heller. Även denna finns att köpa hos Asos!

Kommentarer
Postat av: fia

vilket härligt kollage , gillar verkligen nagellacket och pärlorna .. Man blir glad av en sådan fin sida,

önskar dig en trevlig dag.

2009-02-04 @ 14:53:24
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fia: Tack så mycket! Och visst är pärlorna fina? Har haft den på önskelistan ett bra tag nu. Hoppas att du får en härlig dag du med! :)

2009-02-04 @ 15:20:55
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: frida

Oj vad fin den rosa klockan var. Har en vit och en lila, mycket snyggt :)

2009-02-04 @ 15:32:09
URL: http://makeupwhore.blogg.se/
Postat av: sofia

Rouget från Paul&Joe var ju urgulligt!!! :D Och nagellacket va inte heller så dumt... :)

2009-02-04 @ 16:37:35
Postat av: Katarina (bjooti.net)

Jag älskar Tritoni-klockarna!

2009-02-04 @ 18:53:49
URL: http://bjooti.net
Postat av: Kerstin

O, vad sugen jag blir på kulrouget!

2009-02-06 @ 17:40:50
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0