Recension: Apoliva Care Bodylotion


För ett par veckor sedan kom det ett paket med produkter från Apolivas nya linje Care. Torr som jag är så bestämde jag mig för att först och främst testa deras bodylotion. Så vad tycker jag då?

Jag har kommit fram till att den är helt okej. Den återfukter okej, doftar okej. Man får vad man betalar för kan man väl säga. Den gör inte nå underverk men den är å andra sidan inte dålig. Det enda jag kan anmärka lite på är att det tar en stund innan den sjunker in huden, men har man god tid på sig innan man ska dra på kläderna så är ju detta inget större problem. Ja, vi kan väl göra en sammanfattning: Den är okej.

Betyg: Medioker
Pris: 49 kronor
Innehåll: 200 ml



Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan ! :) Sugen på att prova en Aloe Vera Gel dryck eller

varför inte en Aloe Vera Propolis kräm som hjälper jätte bra mot torrhud eller kanske

en Aloe Vera Heat kräm som hjälper mot spända nackar & ömma muskler !

Jag har det & ännu mer..

Gå in på min blogg http://idamanson.blogg.se & beställ !

// Ida

2009-02-18 @ 21:33:00
URL: http://idamanson.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0