Garnier Skin Sensitive

Hej allesammans! Här har det varit dimmigt hela dagen, solen lyckades aldrig tränga sig igenom.  Men jag deppar inte för det! Idag så har jag varit och hälsat på en liten ettåring som nyligen fyllt år. Härligare unge får man nog leta efter och han hade bara ögon för mig! Förutom det lilla "kalaset" så tog jag och mor min en repa på stan. Köpte en stor, isblå klocka som jag spanat in och en ny hudkräm från Garnier! Hur kan jag ha missat denna? Jag är ju väldigt förtjust i deras rengöring för känslig hy så jag tänkte att detta kunde ju vara något! Här ska det hårdtestas, återkommer om vad jag tycker! Kan nämna att den kostar 60 kronor.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hoppas på att det ska vara bra (såklart) :)

2008-11-07 @ 09:42:34
URL: http://makeupmylack.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Jag såg den nyligen i affären, men köpte den aldrig eftersom jag nyss köpt en från Lumene. Garniers har nog nyss kommit, skall bli spännande att se vad du tycker!



Förresten, angående den där rengöringen som jag sa sved så och gav mig utslag, det var CleanSensitive's eye makeup remover, det finns en liten flaska som är bara för att ta bort ögonmakeup med och det var den jag inte klarade av. Jag har halva flaskan kvar om du är intresserad av att testa den? Inte säkert din hud reagerar som min.. :)

2008-11-07 @ 11:02:05
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sanna: Jag med, skulle vara kul att hitta något bra till ett vettigt pris för en gångs skull :)



Marybeth: Jag lovar att jag ska skynda mig med recension! Och jag längtar tills din recension av Lumenes, för du har inte skrivit någon än va? Har aldrig testat någon hudvård från Lumene så det skulle vara kul att höra :)



Okej, då vet jag vad den heter! Vet dock inte om jag vågar prova, tror nog att om inte du tål den så gör jag nog inte det heller :/ Men tack för erbjudandet ändå! :)

2008-11-07 @ 11:27:37
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Nej jag är seg med recensioner, jag har så många saker jag köpt som jag inte skrivit nåt om.. jag borde skämmas nästan :) Men jag skall ta mig i kragen! Måste testa den ett litet tag till bara... Men snart så! :)



Nej det är nog så, jag vet inte vad det blev för fel men den kanske är för stark eller så var det något i just den som min hud inte klarade? Hela min hy under ögonen blev alldeles svullen och röd.. det var hemskt :/ Så lite så! :)

2008-11-07 @ 14:09:13
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: Johanna

Matybeth: Du behöver inte stressa för min skull ;)



Ojoj, det låter ju inge vidare! Vad hemskt :/

2008-11-11 @ 11:03:39
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0