Sminka dig som en vampyr!

Man får väl ändå säga att det råder vampyrfeber. True Blood, den nya serien Vampire Diaries som just börjat i USA, Being Human som gick i somras på SVT. Och så har vi då Twilight. Jag erkänner, jag är en av dem som föll för den första filmen. Vissa faller inte alls, vissa faller hårt. Det är väl något med den där Edward.

 

Lagom tills den andra filmen New Moon kommer upp på biodukarna (20e november) så lanseras det en ny makeupkollektion som har fått namnet Twilight Beauty. I denna kollektion ingår det sedan två stycken olika serier, nämligen Luna och Volturi. De saker som ni ser i detta inlägg är från Lunaserien! Exakt dessa ser ni:

 

- Luna Twilight "First Light" Face glow

- Luna Twilight "Just Bitten" Staining balm

- Luna Twilight "Femme Fatale" Lip gloss

- Luna Twilight "Gleam" Metallic Mascara

- Luna Twilight Color Palette

- Luna Twilight "Mortal Glow" Blushing crème

- Luna Twilight DuWop Lip Venom

 

Fler saker finns, och fler färger! För att spana in dem och den andra serien Volturi är det bara att ni surfar in på Twilight Beauty's hemsida. Och som ni kanske ser så står det DuWop (som är kända för alla deras lip plumpers) på en av sakerna, och detta med anledning av att det är dem som helt enkelt har skapat Twilight Beauty.

 

Vad tycker jag då? Helt ärligt, jag gillar det jag ser. När man hörde om nyheten att det skulle lanseras makeup med inspiration från Twilight så skrattade jag. Men nu när jag ser resultatet så måste jag säga att de lyckats med sakerna (Iallafall med Lunaserien. Volturi är väl mjäh). Jag skulle faktiskt vilja ha det snygga marmorerade pudret. Lite dels för att jag gillar Twilight, men mest för att jag tycker att det är för himla läckert! Bjooti dreglar också över den!

 

Osäker över när dessa saker släpps och om de kan bli tillgängliga för oss i Norden. Dock kan man köpa deras Lip Venom redan nu. Men enligt Nordstroms.com så är det 26e oktober som gäller för de andra sakerna!

 

Bilder från Nordstroms.com


Kommentarer
Postat av: Emma P

Jag håller med dig här, de har lyckats, ser inte ut som leksakssmink vilket man ju annars hade kunnat förvänta sig. kan nog mycket väl tänka mig någon av grejerna, men mest för att ha:)Är dock inte imponerad av Rob som Edward, bok-Edward är nåt annat det, he swept me off my feet...

2009-09-20 @ 22:28:08
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Kabuki-Emma

Kan inte bestämma mig för om Lip Venom ser coolt eller läskigt ut...

2009-09-21 @ 18:33:37
URL: http://www.kabukibeauty.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Emma P: Alltså jag måste ta mig an och läsa böckerna! Alla säger att Edward är en helt annan femma ;)



Kabuki-Emma: Haha, ja, den är nog lite läskig allt.

2009-09-28 @ 18:11:07
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: emelie

vet du vars man kommer kunna köpa sminket, tex en hemsida eller i någon butik? :)

2009-10-18 @ 21:15:29
URL: http://emeliiee.devote.se
Postat av: Ida

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2012-03-18 @ 20:24:29
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0