Sommarfint!



Jag är svag för fina, sommriga färger och mönster. Sedan så gillar jag saker som är ämnade för kinderna. Så att denna dosa från Clarins skulle falla mig i smaken var väl inte så konstigt kanske. Skimmriga kinder på sommaren är ju så himla vackert och det skulle jag enkelt fixa med hjälp av den här! Jösses vad jag vill ha den! Visst, finns säkerligen bra budgetalternativ à la H&M men det är ju just den här som jag har hakat upp mig på och som jag gärna vill ha. Jag får väl hålla tummarna för att den kommer till Sweden så att jag får spana in skönheten!

Clarins Instant Sun Light går på $36 (ca 290:-).

Kommentarer
Postat av: johanna

Åh vill också ha den :)

2009-05-22 @ 12:14:23
URL: http://glamoregirls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såååå fiin!

2009-06-02 @ 16:02:16

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0