Nytt stift från L´oréal igen!


Idag när jag satt och bläddrade i en ELLE så såg jag en reklambild från L´Oréal med bland annat stiftet Colour Riche Shine Gelée. Detta var något nytt för mig så jag blev förstås nyfiken.  Nu så har jag sökt runt lite och hittat  information om detta nya läppglansliknande stift. Det ska tydligen innehålla bidrottningsgelée, shea smör och massa vitaminer, låter ju rätt trevligt för ens läppar! Tyvärr tycker jag att förpackningen är rent utav tråkig, tycker att dem kunde ha satsat på en mer slimmad variant. Men som man brukar säga, smaken är som baken!

Enligt tidningen ska det nya stiftet vara ute i butik vecka 11, vilket det är nu. Så vi får väl vänta och se när det kommer för jag har inte sett till något än! Upplys mig gärna om ni andra vet något.

Update: Ninni var gullig och berättade att de finns redan på Åhléns I Nordstan (Gbg). Så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Ninni

De finns på Åhlens i Nordstan i Göteborg redan. Jag stod och fingrade på dem häromdagen och tänkte att jag inte hade sett något om dem på bloggar och Pret-ty och undrade varför. De såg riktigt fina ut!

2009-03-13 @ 22:08:30
Postat av: delinda

Grattis du vann tävlingen =)

2009-03-15 @ 11:17:49
URL: http://www.delinda.se
Postat av: Marybeth

Jag har totalt missat dom jag med! Det var som tusan... vad Loreal kommer på nya grejer nu då.. :) vore ju kul att testa ändå, låter ju som mysiga ingredienser. Förpackningen har du rätt om, känns lite trist och klumpig..

2009-03-15 @ 14:29:31
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0