Dove go fresh Burst med doft av nektarin!


Nästan alla produkter som har en fruktig doft tilltalar mig något så enormt. Skulle kunna rabbla i timmar om de produkter som jag har som doftar fruktigt. Men favoriterna här hemma är bland annat min Escada Sunset heat, mina body butters från The Body Shop som doftar passionsfrukt och mango och en body lotion som doftar grape & kiwi. 

Men nu på senare dar kan även en till produkt skrivas upp på listan över Johannas-favorit-produkter-som-doftar-för-härligt. Det är nämligen Doves nya duschcrème go fresh Burst som doftar nektarin och vit ingefära. Herregud. H.e.r.r.e.g.u.d. Den doftar verkligen himmelskt! Så friskt och fruktigt, precis som jag vill ha det. Förutom nektarin så har den även inslag av mandarin, ananas och passionsfrukt. Kan knappast passa mig bättre! Om ni går förbi Doves sortiment så får ni ta och dofta på den, för jag rekommenderar den varmt! Dels för doften men även för att det är en bra duschcrème.

Flaskan är på 250 ml och har funnits i butik sedan maj. Priset ligger på ca 26-30 kronor (är lite osäker, rättar till det efter jag varit på stan senare ikväll)! Är ni inte förtjusta i just nektarin så finns det även go fresh Touch (gurka & grönt te) och go fresh Energise (grapefrukt & citrongräs).

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har också den Escada-parfymen! Mums!

Härligt med fruktiga tips =D

2009-06-30 @ 15:29:04
URL: http://umeandbooks.blogg.se/
Postat av: Fröken Frodig

Visst är doften på duschcremen heeeelt underbar! Har även den med gurka, jättefräsch. Doften med grape/citrongräs har jag som deo, en höjdare den med.

2009-06-30 @ 19:07:42
Postat av: Caroline

Svar: Ja men eller hur! :D haha



Jag har fått ett prov på den där tvålen men inte orkat provat den än, men nu blev jag riktigt nyfiken!! Den ska provas ikväll :D

2009-07-01 @ 11:53:28
URL: http://ljusterdal.blogg.se/beauty
Postat av: Emma

Jag har deon gurka-grönt te och den doftar underbart! Får kika på duschcremen nästa gång jag är på shoppingrunda! :)

2009-07-01 @ 21:11:17
URL: http://emz.se
Postat av: Ninni

Jag håller med, den med gurka är underbar. Fick ett prov med nektarin-duschcremen som jag måste testa nästa gång jag duschar.

2009-07-05 @ 16:16:20

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0