Ögonfransböjare!



Alla ögonfransböjare har samma syfte: att just böja fransarna. Men däremot kan dem böja på olika vis då "kuddarna" kan vara formade på lite olika sätt och även hela verktyget. Nedanför ser ni två av mina och tittar ni närmare på just kuddarna så ser ni att dessa två inte ser likadana ut. Men blir det någon större skillnad då? Ja, det blir det allt!

Den till vänster har en rundad kudde och ger en mjuk, fin böj. Inte något dramatiskt utan, ja, lite lagom. Den högra har som ni ser en plattare kudde och gör så att fransarna tas till skyarna!  Tack vare att den just är platt så böjer den närmare fransrötterna och det blir en ganska tvär böj.  Effektiv med andra ord. Jag köpte den på Kicks för en ringa summa och är värd vartenda öre!


På tal om något annat, men nu har jag varit igång med designen igen, så tryck F5 för att uppdatera!

Kommentarer
Postat av: Engman

Jag köpte en på kicks igår och jag märker ingen skillnad på mig, jag har ganska långa och böjda fransar ändå men det kanske bara är jag som inte ser det. :)



Jag satt faktiskt precis och beundrade din design, superfin :D

2009-02-01 @ 23:36:22
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Anonym

hur mycket kostar edn platta? :)

2009-02-02 @ 15:53:28

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0