Nytt underlag!



Jag har knappt varit hemma i helgen så jag har inte haft någon tid till att sitta vid datorn. Men nu så! Igår gjorde jag stan med några kompisar och jag hade redan dagen innan planerat att köpa en ny foundation och en ny concealer och riktade in mig då på Biotherms sortiment. Tyvärr, men sant, så ska de helt sluta sälja deras sminkprodukter i Sverige. Sommaren 2008 så tog de ju bort alla ögon och läppprodukter och nu även resten. Trist tycker jag då jag gillar produkterna, men går det inte så går det inte. Det blev iallfall Forget It som är en concealer och Sense Aquaradience. Jag tokgillar concealern efter bara en gångs användande och foundationen är inte fy skam den heller. Om ni gillar Biotherm så får ni passa på att köpa nu, Kicks har 50% på alla produkter!

Kommentarer
Postat av: eammi

Jag har också Forget It. Tycker den är superbra till mina mörka ringar. Den ljusaste färgen är kanonbra för bleka asiater, är inte lika gul/orange-läskig som vissa andra ljusa concealers med gul underton kan vara :) Har funderat på att köpa en "back-up" av den nu när Biotherm reas ut på Kicks, får se... Tuben jag har nu är inte ens halvtom och jag har haft den jättelänge. Dryg alltså :)

2009-01-11 @ 17:18:50
Postat av: Johanna

Eammi: Jag använder också den mot mina mörka ringar, vips så är dem borta! Jag tittade lite snabbt på den ljusaste och jag håller med dig, den hade en bra gul underton och inget läskigt som sagt ;) Visst ska man passa på nu, men bara om man behöver något kanske. Det är ju bra att produkter är dryga, då får man ju valuta för sina pengar! :)

2009-01-11 @ 17:34:47
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Lotta

jag älskar också forget it, den är underbar. det är så synd att dom ska sluta med smink för jag gillar verkligen deras grejer.

2009-01-11 @ 23:01:41
Postat av: sanna

men varför ska d slutas sälja? d e väl superpoppis

2009-01-12 @ 16:15:24
Postat av: Johanna

Lotta: Visst är det bra synd!



Sanna: Man kan ju tro det men tydligen inte, jag frågade en som jobbade på Kicks men hon kunde inte heller riktigt säga varför. Biotherm kanske inte går nå vidare bra här i Norden.

2009-01-12 @ 16:47:07
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: sanna

Men va underligt.

2009-01-12 @ 19:50:15

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0