IsaDora Snow belle



1 januari, 2009. Tiden går lite väl fort tycker jag. Men vad gjorde jag igår då? Jag var hem till en kompis och lagade lite mat och hade det bra helt enkelt. En ganska enkel tillställning, och det blev även sminket för kvällen. Jag bär aldrig ögonskugga förutom då jag gör lite sminkningar för bloggen, men annars så känns det bara fel för min del. Provade att göra en liknande makeup som denna men det slutade med att jag gick och tvättade bort alltsammans. Slutresultatet blev lite eyeliner och mascara. Kanske låter lite trist för en nyårskväll men det är det jag trivs bäst i, och det är det som räknas.



I tisdags så försökte vi fynda lite på mellandagsrean, men det gick sådär. Den enda rean jag kände mig föga intresserad av var Kicks och det blev faktiskt ett fynd, IsaDoras Snow belle-puder Snowflakes som ni ser ovan. Min kompis Lovisa har länge haft detta och jag har alltid tyckt att det ser så himla fint ut så nu fick jag mitt egna för de 40 kronorna som jag gav. Ska bli kul att se om det ser lika bra ut på mig som på henne!

Kommentarer
Postat av: susan

gott nytt år :DDD!

2009-01-02 @ 22:23:58
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Susan: Tack så hjärtligt! Detsamma! :D

2009-01-03 @ 10:35:40
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Viola the Killer

Den highlightern är en god vän till mig! Jag älskar verkligen finishen. Precis lagom mängd skimmer, perfekt nyans, mums!

2009-01-10 @ 23:21:26
URL: http://killercolours.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0