Alla hjärtans dag snart!



Alla hjärtans dag närmar sig med stormsteg och jag tyckte att det kunde vara passande med ett inlägg med produkter som gör dig extra fin inför dagen:

1. Jag gillar The Body Shops Body butters, speciellt den med mango. Men Pink Grapefruit låter inte helt fel den heller. En burk på 200 ml blir din för 165 kronor!

2. Paul & Joe har mycket fint i sitt sortiment, bland annat deras Facecolour Powder i färgen "Lullaby". Finns att köpa hos Asos.

3. Om man inte gillar att använda parfymer på grund av dess starka doft så kan en kroppsspay vara att rekommendera, något som jag själv använder till och från. The Body Shop har en som doftar Cassis Rose och kostar 155 kronor.

4. Söt pincett i form av ett hjärta. Sweeze Heart kostar 289 kronor hos Eleven.

5.
Matta skuggor är mer min sak än skimmrande sådana. Urban Decay har några i sitt sortiment och "Illegal" är en färg som tilltalar mig. Går att köpa hos Blush!

6. Ansiktsrengöring med druvkärnor, låter väl lockande? Grape Antioxidant Face Wash från Oriflame kan du köpa från deras hemsida.

7. Läppbalsam med vitamin E och pepparmintsolja som gör dina läppar lena och fina. Barry M Lip Balm i färgen "Strawberry" finns både att köpa hos Satine och Asos.

8. Till sist så har vi tre fina lack från Nails Inc. Färgerna som följer med i kitet heter "China Town", "Pall Mall" och "Shoreditch" och finns att köpa hos Asos.

Kommentarer
Postat av: Aysel

- jaa håller med dig :/ skulle lätt gå o köpa om det fanns i närheten.

2009-02-11 @ 18:43:55
URL: http://ayseelciik.blogg.se/
Postat av: inthemake

Oh vilka bra förslag..

2009-02-12 @ 09:31:53
URL: http://inthemake.se
Postat av: fia

det va härliga färger och ett bra tema du hade fått i hop där , härligt med rosa och rött . har pinkgrape body butter och är super nöjd .

2009-02-14 @ 15:24:05
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Aysel: Jag med!



Inthemake: Tack! :)



Fia: Tack, kul att du gillar det! Åh, så du har den! Vad avundsjuk jag blir ;)

2009-02-14 @ 16:15:15
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0