Skinvitals T-Purify


För ett tag sedan kände jag för att testa någon ny ansiktsmask, i flytande form. Jag ryckte med mig T-Purify från Skinvitals i all hast och märkte när jag kom hem att det var en cloth mask, alltså som en ansiktsservett som man lägger över ansiktet. Det fick väl gå an tänkte jag och gjorde rent ansiktet, scrubbade den lite lätt för att öppna porerna  och slängde på mig den. 15 minuter skulle den sitta och när den skulle av skulle man massera in den kvarvarande hinnan för extra verkning. 

Anti-Spot Cleansing Clarifying, det lät ju bra tyckte jag och hoppades ändå att den skulle göra någon förbättring på mina dåvarande kvarhängande finnar. Jag begav mig till sängen och för att senare nästa morgon se resultatet. Men nä, den gjorde inte ett jota. Inte så förvånande kanske då denna bara gick att använda en gång. Men ändå. Visst, den var väl lite svalkande men jag tror ändå att jag föredrar mask i flytande form. För denna "trasa" var fullkomligen dränkt och lade sig ganska tungt ovanpå huden. Man kände sig som en inlindad mumie (okej då, jag vet inte hur det känns). Njepp, jag fortsätter nog använda den mask som jag använt ett bra tag nu, och som jag ser omedelbar verkan med. Njepp, rekommenderar inte den här nej.

OBS! Kom ihåg att det är så här jag tycker och upplever hur den funkar på min hy.

Pris: Osäker, men ca 30 kronor.
Köpställe: Köpte min på H&M

Kommentarer
Postat av: Tina

Såg dessa sist jag var på H&M och ångrade att jag inte köpte ett par st. de ser riktigt roliga ut ju.

2009-08-16 @ 16:25:48
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tina: Haha, ja, för den skullen kan man köpa sig en! För nog får man sig ett gott skratt allt :)

2009-08-16 @ 16:32:14
URL: http://melinsvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken är din favortit?:D



och snälla recensera sminkborstarna från elf!:D

2009-08-16 @ 21:41:31
Postat av: Johanna svarar

Anonym: Förlåt, men min favorit av? :) Dessa masker har jag bara provat en av, och denna är inte någon favorit. Och vi säger så här, recensioner på några av dem kommer imorgon! :D

2009-08-17 @ 10:50:38
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Anonym

din favorit ansiktsmask :)



okej bra, jaglängtar efter recensionerna:D

2009-08-17 @ 15:37:09
Postat av: Johanna

Anonym: Haha, vad dum jag är! Den heter Neutrogena 2 in 1! Fungerar både som rengöring och mask, men jag använder den främst för maskens skull :)

2009-08-17 @ 19:01:58
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0