Nytt från Too Faced



Idag trillade det in ett mail om Too Faceds nya sommarkollektion som fått namnet "Hot Stuff". Det klingar bekant i mina öron, är det inte något märke som har haft samma namn för en kollektion? Hur som helst, dessa saker är nya och här kommer således lite information:




Brightening Blush

Dessa rouge ger lagom färg till varje look. Pinch My Petals är fräsch och lätt blommig av rosa-lila toner som används på kinder, panna och haka för en söt utstrålning. Mocha Mi Amore är en rik plommon-brun nyans som passar utmärkt till att framhäva kindbenen. Papa Don't Peach ger en explosion av fräsch, ungdomlig strålglans lika solstrålar som träffat dina kinder, när som helst på året.

  • Pris: 250 kr




Lip Bronzer

Glasera dina läppar med samma solkyssta glow som din favorit Too Faced bronzer med Lip Bronzer! Varje tub innehåller två skimrande nyanser som skapar vackra gyllene läppar, perfekt på stranden! Glossen innehåller vitamin E och har härliga tropiska dofter. Välj bland nyanserna Snow Bunny, Sun Bunny och Pink Leopard.

  • Pris: 219 kr

Pure Bronze

Detta bronzingpuder är gjort av rena mineraler och krossade vattenpärlor som ger en naturlig, men perfekt bronzad ton hela året! Innehåller ljusreflekterande pigment som gör att din hud ser helt jämn och strålande ut. För en intensiv färg, tappa ut lite puder i locket och absorbera in pudret i en kabukiborste med cirkulära rörelser innan du applicerar det i ansiktet, för ett mer diskret resultat, svep över med en stor puderborste. Pure Bronze kan även användas som ögonskugga.

  • Pris: 390 kr



Det som fångar mitt öga bland dessa saker är rougen. De retroinspirerande förpackningarna och de ljuvliga nyanserna är helt i min smak. Nu vet jag inte om jag skulle betala 250 kronor för dessa, men fina är dem minst sagt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Papa Don't Peach skulle inte sitta fel :)

2009-04-08 @ 23:31:00
Postat av: Katarina (fd Bjooti)

Jo, jag tror att Isadoras höstkollektion hette Hot Stuff.



Papa don't Peach är underbart och Snow Bunny lipbronzer är hur smarrig som helst!

2009-04-12 @ 10:57:49
URL: http://splodgy.org
Postat av: Lovisa

http://www.youtube.com/watch?v=rkz-nlN5kM8&feature=related

2009-04-12 @ 14:42:18
URL: http://lovisasvardag.blogg.se/
Postat av: Vic

Too faced är jättebra! :)



HTTP://WWW.PRINSESSANVICTORIA.BLOGG.SE

2009-04-12 @ 17:19:22
URL: http://prinsessanvictoria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Nej jag har inte fått svar. Tack så mycket!!

2009-04-12 @ 20:28:41
Postat av: Johanna

Lotta: Skulle sitta helt rätt så här års!



Katarina: Åh, tack för upplysandet! Det är den kollektionen jag tänkte på. Papa don't peach ser helt underbar ut bara på bild så det förstår jag :)



Lovisa: Ännu en typisk Lovisa-låt eller? :P



Vic: Har tyvärr aldrig testat men det verkar vara det!



Johanna(?): Var så lite så! :)

2009-04-14 @ 22:07:07
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0