Mina top 4!



Jag har genom åren provat hyfsat många mascaror, framför allt inom budgetkategorin, men även några lite dyrare. Här är mina favoriter!

Estée Lauder Lash XL: Min favorit av alla favoriter! Ger långa, täta och naturliga fransar och borsten är lätt att arbeta med. Synd bara att den tagit slut och att den är lite dyr. Men innehållet kompenserar faktiskt det!

FACE Stockholm Volumizing: Till en början så tyckte jag att fransarna bara "slaknade". Men när innehållet torkat en smula så fick fransarna en helt annan form! Gav nästan samma resultat som Lash XL.Olyckligtvis har denna också torkat ut.

Maybelline Define-a-lash: Helt klart min budgetfavorit! Borsten separerar fransarna och ger en otrolig längd. Jag gillar!

L´Oréal Double extension Beauty tubes: Hatade den i början då  fransarna blev som spindelben. Men då jag var lite ovan med att arbeta med en tjock borste så tog det lite tid innan jag fick till snitsen. Nu får jag långa, tjocka fransar som tvättas bort hur lätt som helst med lite vatten.



Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0